SIGN MY GUESTBOOK!!!

Wednesday, 8 October 2008

MY PET!



NI LAH GAMBAR KUCING SAYA!!!! COMEL X??

11 comments:

d!n!e*p!ece* said...

thx coz jadikan aku blog yg baek punye!hakhak

welcome 2 my life said...

comel gak kucing 2...

N@D!@ N@B!L@ C@Y@L@H said...

montel kn kucing en. zzafry nie!!

Zaimin said...

to Nadia:alahai Nadia....,tak takut ke tgk kucing tu?

to zafry:kenapa kucing montel kau kurus.melebih-lebih bagi makanan kat kucing kot?Bagilah tuan montel sikit...barulah tak senang diterbangkan angin...hehe

Ku Zafry said...

to:zaimin

malas lah jadi montel buat pe
baik aku kurus mace nie

N@D!@ N@B!L@ C@Y@L@H said...

nasib baek zafry x nk jdi montel! klu zafry nk, x taulh nk bayangkn camna rupa zafry!

Ku Zafry said...

to:nadia
nak ke aku bagi kucing nie kat kau

Ku Zafry said...

kalu kau montel nadia mace ne???????????????

N@D!@ N@B!L@ C@Y@L@H said...

x yah susah2 nk kasi kat aku KUCING kau 2!!
klu aku montel, mesti banyak peminat punya!!! hehehehehe

Ku Zafry said...

to:nadia
entahlah

N@D!@ N@B!L@ C@Y@L@H said...

x kisahlah klu bnyk peminat pn, aku hnya suka SASUKE je...

 

Template Design By:
SkinCorner